Ανεξήγητες αεροπορικές τραγωδίες…

Ανεξήγητες αεροπορικές τραγωδίες...
Μοιραστείτε το άρθρο...
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Google+
Google+
Share on LinkedIn
Linkedin
Email this to someone
email

Με αφορμή τρία τραγικά αεροπορικά δυστυχήματα που συνέβησαν στην Ιαπωνία το 1966, με συνολικό απολογισμό 321 νεκρούς, ο Αμερικανός δημοσιογράφος και συγγραφέας, Βίνσεντ Γκαίντις (Vincent Gaddis), πραγματοποίησε μία έρευνα σχετικά με τα αίτια που μπορούσαν να προκαλέσουν τέτοιου είδους τραγωδίες.

Η έρευνα του Γκαίντις εστίασε στις περιπτώσεις δυστυχημάτων, τα αίτια των οποίων δε μπορούσαν να εξηγηθούν. Σε ένα άρθρο του, ανέφερε ότι επιζήσαντες δυστυχημάτων περιέγραφαν ότι πριν τη μοιραία στιγμή, προηγούνταν έκρηξη, η οποία είχε προκληθεί από κεραυνό. Την εκτίμηση αυτή δε συμμερίζονταν, όμως, οι εμπειρογνώμονες. Στις περισσότερες, όμως, των περιπτώσεων, αναφέρονταν σχεδόν τα ίδια χαρακτηριστικά: μία λάμψη, η οποία αποδιδόταν σε κεραυνό, στην περίπτωση που επικρατούσε καταιγίδα στην περιοχή του περιστατικού, μία έκρηξη, φλόγες και διάλυση του αεροσκάφους στον αέρα.

Vincent Hayes Gaddis (28/12/1913 – 26/02/1997)
Vincent Hayes Gaddis (28/12/1913 – 26/02/1997)

Ορισμένες παρατηρήσεις που είχαν επακολουθήσει ορισμένων αεροπορικών δυστυχημάτων, είχαν εισάγει στοιχεία μυστηρίου στη σχετική έρευνα. Σε μερικές περιπτώσεις, τα τραγικά περιστατικά έλαβαν χώρα στην περιοχή του Τριγώνου των Βερμούδων. Σε αυτό το σημείο αξίζει να σημειωθεί ότι η “πατρότητα” του όρου “Τρίγωνο των Βερμούδων” ανήκει στον Βίνσεντ Γκαίντις, ο οποίος έκανε χρήση του όρου σε ένα άρθρο του στο περιοδικό Argosy, τον Φεβρουάριο του 1964.

Εκείνο, όμως, που προβλημάτιζε τον Γκαίντις, ήταν οι αφηγήσεις των επιζησάντων, αλλά και αυτοπτών μαρτύρων των δυστυχημάτων, οι οποίοι έκαναν λόγο για μία περίεργη πύρινη σφαίρα, όπως παρατηρήθηκε στην περίπτωση της πτώσης τεσσάρων Thunderjets της Αμερικανικής Αεροπορικής Εθνοφυλακής στην Τζόρτζια, στις 6 Δεκεμβρίου του 1953.

Στις 7 Φεβρουαρίου του 1955, μία μεγάλη πύρινη σφαίρα πέρασε πάνω από τις Αντίλλες και τη Φλόριντα και έγινε θεατή από ναυτικούς και πιλότους αεροσκαφών, ενώ πολλοί οδηγοί αυτoκινήτων κοντά στο Μαϊάμι άλλαξαν δρόμο, φοβούμενοι μήπως χτυπηθούν από αυτή.

Αντίστοιχη περίπτωση ανέφερε ένας πιλότος της αεροπορικής εταιρίας Eastern Air Lines, στις 8 Φεβρουαρίου του 1955. Και αυτός έκανε λόγο για μία πύρινη σφαίρα, διαμέτρου τριών εως τεσσάρων μέτρων.

Στις 24 Ιανουαρίου του 1957, δύο Boeing B-47 Stratojet συγκρούστηκαν νότια της Κούβας. Τρεις από τους πιλότους διασώθηκαν και δήλωσαν ότι είδαν έναν μεγάλο πίδακα νερού και ύστερα φλόγες, που εξαπλώνονταν προς όλες τις κατευθύνσεις. Ένα σωστικό συνεργείο ανέφερε, επίσης, ότι παρατήρησε ένα άγνωστο αντικείμενο στα νότια ενός νησιού της Μελανησίας.

Στις 9 Μαρτίου του 1957, ένα Douglas DC-6 της Pan American World Airways κατευθυνόμενο προς Νέα Υόρκη, παρ’ ολίγον να συγκρουστεί με ένα φωτεινό αντικείμενο. Μάλιστα, ένας από τους επιβάτες δήλωσε ότι ξαφνικά ένα έντονο φως, “σαν εκατό ήλιοι”, φώτισε το εσωτερικό του αεροπλάνου, ενώ άλλος ανέφερε ότι είδε μία μεγάλη πύρινη σφαίρα που έτρεχε με ιλιγγιώδη ταχύτητα και έβγαζε φοβερό βόμβο. Στη συνέχεια, σύμφωνα με τις περιγραφές, ακολούθησαν πολλές εκρήξεις στον ουρανό, οι οποίες δεν είχαν καμία εξήγηση.

Τέλος, αναφέρθηκε η περίπτωση της μυστηριώδους σύγκρουσης με άγνωστο αντικείμενο και εξαφάνισης ενός Northrop F-89 Scorpion, στις 23 Νοεμβρίου του 1953, από το οποίο δεν βρέθηκε το παραμικρό ίχνος. Το χαρακτηριστικό ήταν ότι μετά την δημοσιογραφική αναγγελία του περιστατικού, η Υπηρεσία Πληροφοριών της Αμερικανικής Αεροπορίας αποφάσισε να κατατάξει την υπόθεση μεταξύ των κρατικών μυστικών.

Η είδηση αυτή δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα “ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ”, στις 20/03/1966…

Το άρθρο, όπως δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα "ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ", στις 20/03/1966
Το άρθρο, όπως δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα “ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ”, στις 20/03/1966

Σχετικά άρθρα

Επτά πελώριοι ιπτάμενοι δίσκοι πάνω από τα Πυρηναία, το 1954… Στις 27 Απριλίου του 1954, στην περιοχή του Bayonne της Γαλλίας, στα Πυρηναία Όρη,...εθεάθησαν κατά τις απογευματινές ώρες από περιπατητές, κοντά στα ισπανικά σύνορα,...επτά πελώριοι ιπτάμενοι δίσκοι...
Το περιστατικό του Κουξχάφεν… Η ταυτότητα των αεροπλάνων που διεξήγαγαν τους μυστηριώδεις βομβαρδισμούς δεν...έγινε ποτέ γνωστή...
Το άλυτο μυστήριο του MV Joyita… Ωστόσο, ο προβληματισμός των ερευνητών ήταν ένας: Γιατί έπρεπε να εγκαταλειφθεί...ένα αβύθιστο σκάφος;
Μηνύματα από τα αστέρια… Ο ήχος που ακουγόταν από το μεγάφωνο, ήταν μια διαδοχή συριγμάτων, κτύπων και...κρότων, τους οποίους σκόπευαν να αποκρυπτογραφήσουν, ώστε να λύσουν...
Απρόοπτα σε διαστημική αποστολή… Μυστηριώδη αντικείμενα, 18 συνολικά, εντοπίστηκαν να "συνοδεύουν" τον διαστημικό...σταθμό, που βρισκόταν σε τροχιά γύρω από την Γη...
Επίσημη ανακοίνωση εμφάνισης ιπτάμενου δίσκου… ...το αντικείμενο είχε λευκή απόχρωση, ενώ κάποιες στιγμές φαινόταν σαν να...φλεγόταν...
Βράδυ Αυγούστου στο Σαν Φρανσίσκο… Ένας αυτόπτης μάρτυρας περιέγραψε το αντικείμενο ως "πυραυλοκίνητο αεροπλάνο,...που πετούσε με ταχύτητα μεγαλύτερη του ήχου."
Προσγείωση Α.Τ.Ι.Α. στο Κουβέιτ… Το άγνωστο αντικείμενο παρέμεινε στο έδαφος για επτά λεπτά και στη συνέχεια...απογειώθηκε αθόρυβα, χωρίς να αφήσει ίχνη...
Θεάσεις ιπτάμενων δίσκων στην Αμερικανική Ήπειρο… ...εντοπίστηκε μυστηριώδες ιπτάμενο αντικείμενο, το οποίο, ενώ αρχικά, πετούσε σε...ύψος 22.000 ποδών ακολούθως κατήλθε στα 4.000 πόδια...
Α.Τ.Ι.Α. στην Αργεντινή… Τα ιπτάμενα αντικείμενα είχαν σχήμα "ανεστραμμένου πιάτου", εξέπεμπαν ισχυρό φως...και πετούσαν σε χαμηλό ύψος, αφήνοντας πίσω τους μία φωτεινή "ουρά"...
Μοιραστείτε το άρθρο...
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Google+
Google+
Share on LinkedIn
Linkedin
Email this to someone
email

Σχολιάστε το άρθρο

avatar

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.