Η συγκλονιστική εμπειρία ενός Έλληνα ναυτικού στο Τρίγωνο των Βερμούδων, το 1978…

Η συγκλονιστική εμπειρία ενός Έλληνα ναυτικού στο Τρίγωνο των Βερμούδων, το 1978...
Μοιραστείτε το άρθρο...
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Email this to someone
email

Τι μυστήριο κρύβεται άραγε στο Τρίγωνο των Βερμούδων; Γιατί υπάρχει μόνιμα αυξημένος στατικός ηλεκτρισμός; Γιατί τα όργανα των πλοίων και των αεροσκαφών δεν υπακούν στους κυβερνήτες τους;

Ένας Έλληνας Ασυρματιστής του Εμπορικού Ναυτικού, ο κύριος Πολύκαρπος Σπέντζας, έζησε μια συγκλονιστική εμπειρία στο πλοίο «POTHITI S.W.J.C» τον Νοέμβριο του 1978 στην περιοχή του αινιγματικού Τριγώνου των Βερμούδων.

Σύμφωνα με τον κύριο Σπέντζα, στην ευρύτερη περιοχή του Τριγώνου των Βερμούδων υπάρχει μόνιμα αυξημένος στατικός ηλεκτρισμός και ταυτοχρόνως, εμφανίζεται βαρυτική διαστολή του χωροχρόνου. Όταν εμφανίζονται στην περιοχή Άγνωστης Ταυτότητας Ιπτάμενα ή Υποβρύχια Αντικείμενα, ο χρόνος αποκτάει βραδύτητα και δίνει την αίσθηση ότι κυλάει εξαιρετικά αργά, ενώ οι ναυτικοί έχουν την ψευδαίσθηση ότι κυλάει γρήγορα, βασιζόμενοι στις ενδείξεις των οργάνων, των πυξίδων και των ρολογιών, τα οποία φαίνονται να γυρίζουν γρήγορα!

Ο Ασυρματιστής του Εμπορικού Ναυτικού, ο κύριος Πολύκαρπος Σπέντζας, τον Νοέμβριο του 1978
Ο Ασυρματιστής του Εμπορικού Ναυτικού, ο κύριος Πολύκαρπος Σπέντζας, τον Νοέμβριο του 1978

Το παράδοξο αυτό φαινόμενο οφείλεται, κατά τα λεγόμενα του κυρίου Πολύκαρπου Σπέντζα, στην κινητήρια δύναμη των Άγνωστης Ταυτότητας Ιπτάμενων, αλλά και Υποβρύχιων Αντικειμένων, που αναπτύσσεται γύρω από αυτά και είναι φθίνουσα ως προς την απόσταση (Δύναμη Plantier, από το όνομα του Γάλλου στρατιωτικού που πρώτος περιέγραψε τα χαρακτηριστικά της).

Ιδού πώς ξετυλίγεται το νήμα της μοναδικής ιστορίας του:

Ξεκινήσαμε από το Porto Matanzas, στην Κούβα, με προορισμό το Αλγέρι, έχοντας μέσο όρο ταχύτητας 11 ναυτικά μίλια. Λίγο πριν από τις 12 το μεσημέρι (τοπική ώρα), οι Αξιωματικοί της Γέφυρας του πλοίου έμοιαζαν αλαφιασμένοι. Μετρούσαν και ξαναμετρούσαν τα μίλια.

Είναι γεγονός ότι όλοι στο πλήρωμα είχαμε παρατηρήσει ότι το πλοίο έπλεε με ασυνήθιστα μεγάλη ταχύτητα, αλλά τα όργανα δε συμφωνούσαν με αυτό, καθώς έδειχναν σταθερή ταχύτητα 10-11 ναυτικών μιλίων. Μερικοί από τους συναδέλφους μου υπέθεσαν αρχικά μήπως είχα κάνει κάποιο λάθος στο χρονόμετρο, μιας και ήμουν ο Ασυρματιστής. Μα, δεν είχε γίνει κάτι τέτοιο και το πλοίο έσχιζε τα κύματα σαν δελφίνι.

Στις 12 το μεσημέρι, ο Καπετάνιος ζήτησε από τον Ανθυποπλοίαρχο να βάλει στη θέση του, στο τιμόνι, έναν ναύτη Πακιστανό, καθώς δεν ένιωθε καλά. Δεν μπορούσε να σηκώσει τα χέρια του και αισθανόταν το σώμα του πολύ βαρύ, σαν μολύβι.

Επίσης, τα σήματα MORS ακούγονταν υπερβολικά γρήγορα, ενώ οι παράκτιοι σταθμοί λαμβάνονταν σαν μαγνητόφωνο που παίζει στο γρήγορο.

Σε λίγο, κατέφτασε αναστατωμένος στη Γέφυρα του πλοίου ο Ηλεκτρολόγος από το μηχανοστάσιο, για να ελέγξει το ρολόι, διότι είχε παρατηρήσει πως όλα τα ρολόγια του καραβιού πήγαιναν μπροστά δύο ολόκληρες ώρες. Επίσης, η διαδρομή των δύο-τριών λεπτών του φάνηκε σαν να πέρασαν δύο ώρες!

Αλλά, και ο τιμονιέρης δεν μπορούσε να κρατήσει σταθερή πορεία, επειδή η πυξίδα, η οποία ήταν γυροσκοπική και θωρακισμένη από τα ηλεκτρομαγνητικά πεδία, γύριζε σαν τρελή! Έτσι, αναγκάστηκε να βάλει τον αυτόματο πιλότο και καταφέραμε να κρατηθούμε σε σταθερή πορεία.

Μα, το πιο παράξενο απ’ όλα έγινε λίγο μετά τις 5 το απόγευμα. Ο μάγειρας κι εγώ παίζαμε τάβλι στο καπνιστήριο, όταν ξαφνικά είδαμε πίσω και αριστερά του πλοίου, δηλαδή στη βορειοδυτική του πλευρά, σε απόσταση λίγων μόνο μιλίων, ένα μεγάλο λευκό άγνωστης ταυτότητας ιπτάμενο αντικείμενο στον ουρανό. Κατόπιν, φάνηκαν δύο μικρότερα ιπτάμενα αντικείμενα στα δυτικά του μεγάλου και μάλιστα, το ένα από αυτά προσκολλήθηκε πάνω του. «Πειράματα των Αμερικανών…», υπέθεσα και δεν τα ξαναείδα.

Έφυγα αμέσως και ανέβηκα στη γέφυρα να ρωτήσω γεμάτος αγωνία αν είχε δει και κάποιος άλλος αυτές τις παράδοξες συσκευές. Δεν τις είχε παρατηρήσει κανείς. Πάντως, ήμουν σίγουρος πως κάτι περίεργο συνέβαινε με τον χρόνο και πως είχαμε επηρεαστεί από την επιτάχυνση της κίνησης των Α.Τ.Ι.Α.

Κοίταξα το ρολόι μου και η ώρα είχε περάσει. Βάζω τον δέκτη στα 500 KHz, για να συμπληρώσω το ημερολόγιο και ακούστηκαν υπερβολικά γρήγορα τα MORS. Βάζω και το Time Signal στα 15 MHz RWM (Radio Moscow) και άκουσα υπερβολικά γρήγορα και τα σήματα της ώρας. Τόσο πολύ γρήγορα, που νόμισα πως φταίει ο σταθμός.

Έκανα να πιάσω άλλο σταθμό και μηχανικά κοίταξα το ρολόι, όπου διαπίστωσα πως ο ρωσικός σταθμός «χτυπούσε» κανονικά τα λεπτά. Πετάχτηκα από την καρέκλα, άνοιξα το παραθυράκι του chart room και είδα τον Καπετάνιο. Κάτι σαν να με σταμάτησε και δεν του είπα τίποτε. Έκανα να χτυπήσω τα MORS και παρατήρησα ότι τα χέρια μου δεν μπορούσαν να χειριστούν ούτε πέντε γράμματα το λεπτό, δεδομένου ότι χειριζόμουν εκατό το λεπτό, διότι έκανα περίπου δύο λεπτά για να πάω με την καρέκλα προς τον πομπό.

Αναστατωμένος, είπα στον Καπετάνιο: «Τα χέρια μας δεν πάνε, δεν μας ακούνε…» Ο Καπετάνιος απάντησε ότι κανένας δεν έπρεπε να πειράξει τον αυτόματο πιλότο. Την άλλη ημέρα, το πλήρωμα συζητούσε για τα περίεργα γεγονότα, που είχαν συμβεί στον καθένα.

Ένας ναύτης παραπονιόταν ότι μόλις άναβε το τσιγάρο του, δεν προλάβαινε να το καπνίσει, γιατί αυτό καιγόταν αμέσως. Ο Ανθυποπλοίαρχος, που έκανε βάρδια 00:00-04:00, μόλις πήγε στην καμπίνα του και έπλενε τα δόντια του, για να πέσει να κοιμηθεί, του φώναξε ο ναύτης ότι η ώρα πήγε κιόλας 23:40, άρα δεν προλάβαινε ούτε να κοιμηθεί. Όλοι μας, όμως, νιώθαμε βραδυκαρδία και υποθερμία.

Χρόνια τώρα προσπαθώ να εξηγήσω αυτό το περίεργο γεγονός. Πιστεύω ότι η βραδυκαρδία και η μείωση αντανακλαστικών του πληρώματος οφείλονταν στη βαρυτική διαστολή του χρόνου. Τα κύματα βαρύτητας (βαρυόνια), που εκπέμπονταν από τις επιταχύνσεις των Α.Τ.Ι.Α. για την απογείωσή τους και άλλες κινήσεις, δρούσαν βιοχημικά στον μεταβολισμό του ανθρώπινου οργανισμού, σύμφωνα με τις θεωρίες των Bohr – Einstein.

Η είδηση δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα «ΑΔΕΣΜΕΥΤΟΣ ΤΥΠΟΣ», στις 17/08/1995…

Το άρθρο, όπως δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα "ΑΔΕΣΜΕΥΤΟΣ ΤΥΠΟΣ", στις 17/08/1995
Το άρθρο, όπως δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα «ΑΔΕΣΜΕΥΤΟΣ ΤΥΠΟΣ», στις 17/08/1995

Σχετικά άρθρα

Μυστηριώδες ιπτάμενο αντικείμενο πάνω από τη Νεάπολη Λασιθίου, το 1954… Στις 24 Οκτωβρίου του 1954, πολλοί κάτοικοι της Νεάπολης Λασιθίου, στην Κρήτη, είδαν...ξεκάθαρα στον ουρανό, δυτικά της πόλης τους, ένα άγνωστης ταυτότητας ιπτάμενο...αντικείμενο, το οποίο εξέπεμπε λευκό και κόκκινο φως...
Μυστηριώδη τριγωνικά ιπτάμενα αντικείμενα πάνω από τη Γαλλία, το 1952… Σύμφωνα με τις περιγραφές, τα μυστηριώδη αντικείμενα ήταν φωτεινά και είχαν σχήμα...τριγωνικό, ενώ κινούνταν προς διάφορες κατευθύνσεις, χωρίς να ακούγεται από αυτά...ούτε ο παραμικρός βόμβος...
Ο Ναύαρχος Φάρκνεη… Όπως, επίσης, συμπλήρωσε ο Φάρκνεη, τα αντικείμενα αυτά "διευθύνονται από διάνοια",...πράγμα το οποίο αποδεικνυόταν από τον τρόπο με τον οποίο πετούσαν...
Ο αμφιλεγόμενος Τζορτζ Αντάμσκι… Έμαθε ακόμη πως ο σκοπός του μακρινού αυτού ταξιδιού ήταν, για να μελετήσουν οι...εξωγήινοι τη ραδιενέργεια, γιατί οι εκρήξεις ατομικών βομβών είχαν επηρεάσει τις...λεπτές ισορροπίες του διαστήματος και τον προειδοποίησε για την επικινδυνότητά...τους...
Άγνωστης Ταυτότητας Ιπτάμενο Αντικείμενο πάνω από το Τορίνο, το 1950… Δημοσιογραφικά τηλεγραφήματα από τη Ρώμη ανέφεραν ότι στις 28 Μαρτίου του 1950, κατά...τη διάρκεια της νύχτας, ένας μεγάλος αριθμός ανθρώπων διατεινόταν ότι είχε δει...ένα παράξενο ιπτάμενο αντικείμενο να ίπταται πάνω από το Τορίνο, στη βόρεια...Ιταλία...
Ο πρώτος γήινος ιπτάμενος δίσκος… Στις 18 Σεπτεμβρίου του 1953, τηλεγράφημα από τον Καναδά ανέφερε ότι ειδικός...εμπειρογνώμονας του Αμερικανικού Υπουργείου Άμυνας εξέταζε ήδη στο Τορόντο...
Θεάσεις ιπτάμενων δίσκων στην Αμερικανική Ήπειρο… ...εντοπίστηκε μυστηριώδες ιπτάμενο αντικείμενο, το οποίο, ενώ αρχικά, πετούσε σε...ύψος 22.000 ποδών ακολούθως κατήλθε στα 4.000 πόδια...
Η «Επιδρομή από ιπτάμενους δίσκους στην Washington», το 1952… Το καλοκαίρι του 1952 ήταν πραγματικά σοκαριστικό για τους κατοίκους της Washington,...αλλά και για όλους τους Αμερικανούς. Οι θεάσεις άγνωστης ταυτότητας ιπτάμενων...αντικειμένων...
Αναπάντεχη συνοδεία… Σύμφωνα με τον Κυβερνήτη, ο οποίος, όπως δήλωσε, δεν είχε βιώσει ποτέ στο παρελθόν...παρόμοια περίπτωση, τα μυστηριώδη αντικείμενα παρέμεναν σε αρκετή απόσταση από...το αεροσκάφος, αλλάζοντας διαρκώς σχηματισμό, αλλά διατηρώντας το ύψος της πτήσης...τους σε αυτό του αεροσκάφους...
Στενές επαφές τρίτου τύπου στη Νέα Γουινέα… Στην "οροφή" του δίσκου διακρίνονταν καθαρά τέσσερεις σιλουέτες...
Μοιραστείτε το άρθρο...
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Email this to someone
email

Σχολιάστε το άρθρο

avatar

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.