Εντοπισμός μυστηριώδους αντικειμένου σε τροχιά γύρω από τη Γη, το 1950…

Εντοπισμός μυστηριώδους αντικειμένου σε τροχιά γύρω από τη Γη, το 1950...
0
(0)

Στις 28 Φεβρουαρίου του 1950, το Αστεροσκοπείο του Χάρβαρντ ανακοίνωσε την ανακάλυψη ενός μυστηριώδους αντικειμένου, το οποίο κινούνταν με μεγάλη ταχύτητα, στο βόρειο τμήμα του ουρανού.

Οι αστρονόμοι, οι οποίοι παρατηρούσαν το φαινόμενο, δήλωσαν ότι το μυστηριώδες αντικείμενο εθεάθη μακριά από την κανονική ζώνη του ουρανού, όπου βρίσκονται οι αστεροειδείς και δεν είχε τη συνήθη, όπως οι περισσότεροι κομήτες, ουρά.

Ο Διευθυντής του Αστεροσκοπείου, Harlow Shapley, δήλωσε ότι ήταν το πλέον ασύνηθες αντικείμενο από όσα μέχρι τότε είχαν παρατηρηθεί στον ουράνιο θόλο. Οι επιστήμονες το παρακολουθούσαν διά τηλεσκοπίου, χωρίς μέχρι τότε να γνωρίζουν οτιδήποτε περισσότερο περί αυτού.

Harlow Shapley (02/11/1885 - 20/10/1972)
Harlow Shapley (02/11/1885 – 20/10/1972)

Ο Harlow Shapley, προσθέτοντας, ανέφερε ότι το παράδοξο αυτό αντικείμενο ανακαλύφθηκε από τον Διευθυντή του Αστεροσκοπείου του Lick της Καλιφόρνιας, Charles Donald Shane.

Ήδη, όλοι οι Αμερικανοί αστρονόμοι είχαν στρέψει την προσοχή τους προς το μυστηριώδες αντικείμενο, προκειμένου να εξακριβώσουν περί τίνος επρόκειτο, καθώς επίσης και την τροχιά που ακολουθούσε. Ο Shapley δεν απέκλειε, πάντως, το ενδεχόμενο να ήταν κομήτης χωρίς ουρά ή και αστεροειδής, ο οποίος, για άγνωστο μέχρι τότε λόγο, περιπλανιόταν μακράν της συνήθους τροχιάς των αστεροειδών.

Charles Donald Shane (06/09/1895 - 19/03/1983)
Charles Donald Shane (06/09/1895 – 19/03/1983)

Η είδηση δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα “ΕΜΠΡΟΣ”, στις 01/03/1950…

Το άρθρο, όπως δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα "ΕΜΠΡΟΣ", στις 01/03/1950
Το άρθρο, όπως δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα “ΕΜΠΡΟΣ”, στις 01/03/1950

Αξιολογήστε το άρθρο

Επιλογή βαθμολογίας

Μέση βαθμολογία 0 / 5. Βαθμολογία - σύνολο αξιολογήσεων: 0

Καμία αξιολόγηση ως τώρα...

Αν βρίσκετε ενδιαφέρουσα τη θεματολογία μας...

Ακολουθήστε μας στα social media!

guest